5 Ekim 2012 Cuma

Merhaba ve veda





Bu kadar yazman bile beni mutlu etti hiç olmazsa arada böyle iyi olduğunu bildir. İki gündür ilaçlardan sanırım nefes alamıyorum. Komalık oldum, daha şimdi odama girebildim bugün ilk defa oturdum araba kullanmak dışında. Seni hiç özlemedim. Bu seni rahatlatır bilirim. Birde resimlerin ve filmin eskirse kiii eskiyecek. Arada yeni resim gönderir misin? Beni silmişsin msn den bu aradan.. Yüzümün gülen yanı Allah'a emanet  14.01.2012 00:57




Allah'a şükür iyiyim, nöbetçiyim, dışarıda yoğun kar yağışı var, pazar günü… a geçicem seminer için, sonrasında…  dan evime direkt izne çıkıcam inşallah, senin de iyi ve mutlu olmanı isterim can-ı gönülden, hoşçakal ank.güz....... 14.01.2012 00:52



Bilirim şimdi nöbet noktaları dersin bu soğukta çıkarsın sonra hapşurursun. Ne olur dikkat et. Duam oraya erişir mi bilmem. Laneti mi aldın ama Bu arada bana kus olduğuna, göre seni arama veya bir şeyler gönderme şansım var değil mi? Küsken bir daha küsemezsin. Ben harıkayımmmmmmm. Seni hiç ozlemedımmmmm  14.01.2012 01:05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder