24 Ekim 2012 Çarşamba

YALANLAR SÖYLE







Lavinia

Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal. 


Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin. 


Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia.

1957 

Özdemir Asaf


Bırak bugün söyle bana yalanları. Doğruların ne hayrını gördüm ki. Doğru olmanın, dürüstlüğün.... Herkesin en iyi arkadaşı dostu sırdaşı olmak, her işi becermek güvenilir olmak. Geç bunları bugün. 
yalanlar söyle bana. Bilirim beceremezsin ama genede dene. Bu gece yalanlara ihtiyacım var. Sen nasıl olsa yoksun olmayacaksın. Hanı meleklerimi gönderiyorum ya sana. Seni gözetsinler, duamı sana çeper etsinler diye. Bugün sen yalanlar gönder bana. Sipariş vereyim mi? Sen bilmezsin yalan demeyi. Ne kadar özlediğini desen. Bu bile öyle iyi gelecek ki. Yattığım yer cam kırıklarından yatakken belki kuş tüyü saracak her yanımı. Her yalanın o cam kırıklarının açtığı yaralara deva olacak belki...
Kaç gün oldu sen gideli. Benim hesabıma sorarsan aylar var sesini duymadım, yüzünü görmedim, kokuna hasretim.... Benim zaman hesabım farklıdır sana gelince.

Kim demiş haram nedir bilmez Hayyam?Ben haramı helalı karıştırmam:Seninle içilen şarap helaldir,Sensiz içtiğimiz su bile haram. 


Bu gece senin yalanlarınla uyuyacağım. Sana yatacağım, senle uyanacağım. Canımmmmm Bayramın Kutu olsun. 

1 yorum:

  1. sevdiğinize sevdiğinizi söyleyin çok güzel...
    biz sevdiğimize taptık ilah yaptık belkide o gitti başka bir kula kul oldu...sayın yazar

    YanıtlaSil