26 Ekim 2012 Cuma

ÖZLEMEDIMMMMMMMM

"Özlediğim biri var ama yapabileceğim bir şey yok."
"Bir zahmet üstüne alınabilirsin: Özledim." - Nâzım Hikmet Ran

3 uykusuz gece-45 paket tütün- yeteri kadar hüzün ve 15 kilo rakıya patladı bana 15 günlük hasretin. demem o ki sevdğm epeyce yükseldi maliyetin

Sana sakladığım, Küfürlerim var benim..

Bin "günahın" olsa da bana, bir "gün ah'ım" yok sana...

Anlamıyor musun? Gökyüzü güneş olsa, sensiz karanlıktayım. [Ümit Yaşar Oğuzcan]

''Sevmek seviyorum demek değil, yüreğinde hissetmektir... Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir'' Can Yücel

Bizim aşkımız bir ateistin "o Allah'ın emri" demesi gibi birşeydi..

Yarın bizi beraber görenler 'kimdi o yanındaki' diye sorarlarsa beni detaylı anlatma; Kısaca: "Ömrümün geri kalanı" dersin.

Bütün şarkılarda senden bahsediliyormuş, onu fark ettim.

"Tam da unutmuşken gittiğini, artık acıtmıyorken yokluğun, en içten kahkahalarımın arasında "aklıma gelmek zorunda mısın?" - Sunay Akın

Her şeyini al ve defol git. -Ver elini, hadi gidiyoruz." Black Swan (2010)


''Allah ayırmasın'' diye gül satan o çocuklar şimdi ''Boşver be abi'' diye mendil satıyor...

Yahu bu aşk "keçiboynuzu" gibi bi'şey ; "2 gram" tad alacam diye dünyanın çilesi,ve emeği.

1 yorum:

  1. Rüyanda görüyorsan onu, özIemişsindir...Rüyada görmek için yatıyorsan hem aşık hemde çok sevmişsindir...

    YanıtlaSil