6 Kasım 2013 Çarşamba

KAL BU GECE

           Bu gece iyi bir gece değil. Sakın sorma bir şey emi. Niye gözünden yaşlar süzülüyor deme bana. Çalı kuşuna üzüldüğümü zannet. Saçlarımla oyna, karanlıktan korkan küçük bir çocuğu avutur gibi...

          

      Bir masal anlat içinde mutluluk olan, sonu kavuşma ile biten. Yatır göğsüne göz yaşım ıslatsa bile, hıçkırıklarım kesilene kadar sarıl bana, "Tamam" de "Buradayım korkma" de "Sen insansın anlıyorum" de.... İnanmasan da de. Kızıyorsun biliyorum gözyaşıma. Unuttun ağlamamı, unutturdun bana. Hani Teoman diyordu ya "Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim  incinirsin yine de sen bilirsin" bu gece yalanlar söyle. Hep sevip kavuşanları, mutlu olanları, sevdiğini hiç kaybetmeyenleri anlatılmayanları anlat bana. Gece uyanıp sıçrarım diye kork sakın bırakıp gitme. Bu gece kötüyüm fenayım. Ne olur gel kal bu gece.. 

Bak yine uyku yok gözümde
Zifiriyim bi yerlerde
Dur geri döndür beni sende
Ölüm olsan götür benide
İçtiğim şaraptı hayalin
Yakar bi cigara biterim
Dumanında yitip giderim
İçime seni çekerim of
Sensiz kötüyüm beterim
Çıkmaz sokağın biriyim
Öksüz kaldım yetimim ben
Sönmüş ateşin külüyüm
Zindan oldum hapisim ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder