9 Kasım 2013 Cumartesi

Başlangıç

          Nereden başlamalıyım acaba? Senden öncesi ise nereye kadar gitmeliyim? Senden öncesi var mıydı? İlk tanıştığımızda darmadağındım. Enkazın altında kalmıştım. Annemin ölümü, verdiğim mücadele sonrası onu 42 günde kaybetmek, bir anda yapyalnız kalmak, mimozanın yaşattıkları, senden öncesinin çekip gitmesi, tamamen bırakmıştım herşeyi...
Sana yazdıklarımı okumaya cesaretim yok. Ne kadar yoğun yaşamışım, ne kadar çok sevmişim, ne çok yanmışım bunu bilmeye cesaret edemiyorum. Hocama rica ettim okumasını, bana soru sormasını boşlukları doldurmayı....


cok degdın
ıyı yaptın
kanattın
merhem oldun
kabugu kaldırdın
ama vardın


Bu ne demek
Yüreğime lafınla çok değdin oradaydın. İyi ki tanıdım seni.
Yaralarıma yeri geldi merhem oldun, evet...ama vardın???????
Yeri geldi sordun kabuğunu kaldırdın üzdün geri kanattın ama sen vardın. Oradaydın
Yanımda olmasan da
Yanımda değil çok uzakta idin
Vedalaşmıştık. Olmadı dayanamadık belki

ya alı Ahmet hasan önemli değil. O Kokusunu Keşfettiğim Yabancı bu yeterli. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder