20 Ekim 2012 Cumartesi

GÜCÜMÜN YETTİĞİ..





Verilen sözleri tutamamak, bazen istemeden bazen kasıtlı
Ömür boyu seninle olacağım
Senle geçecek bir günüm varsa yanındayım yalanlarını demek kolaydı
Şimdi bilsen neler yaşıyorum.
Bilsen de umurunda olur mu acaba?
Ömür boyu birlikteyiz, hep seni seveceğim deyip de bazen bir anda ellerinden kayması yârinin,
Bazen annenin..
Ne kadar uğraşırsan uğraş kadere yeniliyoruz.
GÜCÜM YETMEDİ.
Her şeyi yaptım elimden gelen her şeyi
Olmadı..
Şimdi kendim için bir tek nefes alıyorum
Senin için her şeyi yaptım, ne oldu?
Ellerimin arasından gitmedin mi?
Seni seven, umudu olduğun onca kişi varken
SEN GİTMEDİN Mİ?
Şimdi ayakta durmak için, bahaneler bulmaktan da bazen vazgeçiyorum
Ona söylediğim aklıma geliyor.
Sevmeyeceğim, bağlanmayacağım
Sanki elimdeymiş gibi.

Gönlümün çektiğini değil, gücümün yettiğini yaşıyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder