7 Ekim 2012 Pazar

HOCAMIN YAZILARIMA YORUMLARI


   

  Yazıları ve yorumları okudum, hayret ve hayranlık duyguları ile doluyum. Söylenecek, yazılacak çok çok şey var. Hemen basitçe yazarak o güzel yazılara haksızlık etmek istemem. Uzun uzun yazmak isterim. O yazılardan çok güzel bir roman çıkar. Size şiddetle, hararetle tavsiye ediyorum. Güzel bir kurgu ile bir aşk romanı yazın. Ben de editörünüz olayım. İnanın çağdaş bir Leyla ile Mecnun romanı olur. Diğer yazarlar gıpta ederler bu romana. Anlatımınız çok güzel, doğal, akıcı. O metinler kaybolup gitmesin, üzülürüm.21. yüzyılda temiz bir aşk, edeplice, nezih bir üslupla ancak böyle anlatılır.
   Olayları çözebilmek için birçok sorunun cevabı gerek. Ayrıca Ankara yazınız çok güzel. Bana memleketimi yeniden sevdirdi. Metinlere ait sorularımı ileride mailinize gönderirim. İyi ki sizinle tanışmışım. Güzel eserler üretirsiniz inşallah.
   Siz dolu, birikimli, sabırlı, anlayışlı, sevecen birisiniz.
    Annenizle ilgili yazınız gözlerimi yaşarttı. Yorumu hangi birine yazayım, hepsini okudum, yorumun özetini size yazdım. İleride ayrıntılı sorularım olacak. İyice anlamak için. Anlamadığım şeylerden hoşlanmam. Daha soruları hazırlamadım, öyle kolay mı hemen? Yazıları kaydettim, didik didik edeceğim.
  Birikiminiz birilerini etkilemiş. Birikiminiz, kültürel donanımınız, samimiyetiniz.
   Sizin gibi bir cevheri yeni keşfettiğimi, bu yüzden kendime kızdığımı ifade edeyim. Sizi mutlaka daha fazla değerlendirmemiz gerekiyor.
   Kokusunu bilmediğim ve keşfettiğim var ya… Bunlar kim? Cevap vermek zorunda değilsiniz tabii. Özelse size kalsın fakat bilmek de istiyorum, bunu roman haline getireceksiniz ya... Nefis bir aşk romanı olur. Diğer yazarlar gıpta edecekler sizi. Bu asırda bu kadar güzel aşk romanı olur mu kardeşim diyecekler. Önce sağlam bir kurgu lazım. Olayları sıraya dizmek ve kanaviçe gibi işlemek lazım. Siz bunları yazarsanız 21. yüzyılın Huzur Sokağı olacak bu roman. Bu anlattıklarınız gerçek mi, yani yaşandı mı? Özellikle KKY’da müthiş duygular var, Bu nasıl bir aşk böyle. Demek ki aşk başka sevgi başka şey

1 yorum:

  1. Soner
    Bende aynı kanaatteyim.kendine biraz zaman ayırsan şöyle sağlam bir ön hazırlık ve kamp döneminden sonra bir romanı kurgulayabilirsin. elinde yeterince malzeme var.Sadece acele etme ama sürekli bu hazırlığıda yap kafanda.
    yapabilirsin. duygusal yoğunlun ve edebi yeteneğin buna müsait.başarılar diliyorum, inşallah güzel bir şey çıkar ortaya.
    bütün kalbimle destekliyorum.

    YanıtlaSil