12 Ekim 2012 Cuma

KINALI KUZUM






Bugün özel bugün güzel bir gün 
Içimde tarifsiz bir huzur var 
Bütün gece dua ettim yine 
Ne güzelmis senle yasananlar 

Bu sabah çok erkendi uyandim 
Karanlikti hala tüm sokaklar 
Yagmur yagdi yikandi tüm sehir 
Günes açti bütün hatiralar 

Takvimlerden birgün daha düstü 
Birgün daha gidisinden sonra
Ben iyiyim agladigima bakma 
Alismak zor sensiz yasamaya 

Dogum günün kutlu olsun canim 
Mutlu olsun benim diger yanim 
Dogum günün kutlu olsun canim 
Yanindayim yerim senin yarin 
Dogum günün kutlu olsun canim 
Sana ait benim tüm hayatim 

Esyalari tek tek toparladim 
Uzun uzun resimlere baktim 
Iki damla akti gözlerimden 
Sevdigin bir türküyü fisildadim


Seni seviyorum. Dosttan öte sevgiliden az olsa da. Doğum gunun kutlu olsun
Canımsınnnnnn benim. Bıraksalar göğüs kafesimi yarıp içinde saklayacağım kadar sevdiğim canım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder