3 Ağustos 2014 Pazar

DOĞUM GÜNÜM

Hiç kimseyi sevemeyeceğini düşündüğün zamanlardı,
 her şey giderek solmaya başlamıştı, 
hayat ise bir figuranla beni oynuyordu. 
Öyle bir an gelir ki unutulmaz dert ve kederi,
 İstanbul’a benziyorsun doğum günümde, 
her yolculuk başladığı yerde biter, 
bir selam gönder bana doğum günümde.  
 
Hiç kimseyi sevemezsin sandığın zamanlar
Dalga kıransız bir çocuk bütün limanlar
Kahramansız bir film gibi solar romanlar
Figuranlar beni oynar doğum günümde
Biran var ki unutulmaz derdi kederi
Göçlere top kentlere mağdur durursun
İstanbula benziyorsun doğum günümde
Başladığı yerde biter tüm yolculuklar
Bir selamı eksik etme doğum günümde
Gözlerimde sensizlikten gayri nem kaldı
Mahsuniden bir türkü çal doğum günümde
Biran var ki unutulmaz derdi kederi
Basladığı yerde biter tüm yolculuklar
Bir selamı eksik etme doğum günümde
 
Söz-Müzik: Servet Kocakaya 

http://www.youtube.com/watch?v=F4Ivf8XJkOw

İyi ki doğdun..

Ahmet KAYA





2 yorum:

  1. Bir ekin türküsü vardı ,bir de peşinden gittiği koku…
    Ekin türküsünün adı sevdaymış aşkmış,kokunun adı yabancı…
    Yüreği kanardı sevda aşkın,kabuk bağlamazdı yaraları…
    Issız gecelerde ağlardı…
    Sevda aşk olmuştu onun adı…

    Sevda birgün hacer oldu çölde susuz…
    Yağmur duası ,gözyaşı…
    Geceler uykusuz…
    Aşk ise züleyha,gönlünde su kuyusu…
    Yabancı ise Yusuf…
    Sevda aşk , gözü bağlı İsmail
    Yabancı, İbrahim…

    sevda aşkın, yaraları sızlarken..
    yabancı habersizdi herşeyden…
    hacerden,züleyhadan,ismailden…
    sevdadan aşktan….

    İyi insanlar,güzel insanlar,sevdalar ağustos ayındamı doğar hep…
    doğum gününüz kutlu olsun …Allahtan uzun ömür dilerim...efendim

    Böyle bir deneme yapmıştım sevdiğim birine size ve yabancıya uyarladım lütfen kabul edin…başlık bulamadım…yazar veya şair değilim…yüreğimizin mukavemet katsayısı düşük olduğu için devrik cümlemizi ve kuralsızlığımızı hoş görün…Allaha emanetsiniz…

    YanıtlaSil
  2. Bugun beni belki en mutlu eden şeydi bu yazdığınız teşekkür ederim.

    YanıtlaSil