21 Ağustos 2014 Perşembe

BANA ELLERİNİ VER...

http://www.youtube.com/watch?v=Bv_GOvaQGP0


Ben bal arısı gibiydim senden önce
Bak pervanelere döndüm senigörünce
Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam
Yoluna adadım ömrümü ben sensiz olamam
Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam
Bin yıl yaşasam yine sana doyamam
Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel
Seni almazsam gözlerim açık gider
Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel
Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Sana gönlümü verdim nazlı güzel
Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel
Seni almazsam gözlerim açık gider
Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel
Sana gönlümü verdim nazlı güzel


Şimdi azıcık dedektifliğe başlasam mı:))) Yaşı kaç olabilir? İşi ne olabilir? Nasıl birisi? Duygusal mı, kıskanç mı?, çocuğu var mı? Bunların bazıları çözülse de "Sevgili üç nokta" az daha bilgi lütfen.....



Yol arkadaşım gördün mü duydun mu olup bitenleri
Kıskanıyor insan bazen basıp gidenleri
Yalnız aşmışız iyice üstelikte alışmışız
Hiç beklentimiz kalmamış dosttan bile
Korkular basmış dünyayı, şimdi bir semt adı vefa
Kutsal kavgalardan bile kaçan kaçana
Anlaşılır gibi değiliz tek bedende kaç kişiyiz
Hem yok eden hem de tanık,ne esaslı karmaşa
Ben sana küsüm aslında, haberin yok
Koyup gittiğin yerde kötülük çok
Kime kızayım, nazım senden başka kime geçer
Benim sensiz kolum bacağım,ocağım yok.
Sen esas alemi seçtiğinden beri
Ben o saniyede bittiğimden beri
Dünya bildiğin dünya,dönüp duruyor işte
Uzun uzun konuşuruz birgün son İstanbul beyi
Yol arkadaşım,nerdesin?

4 yorum:

  1. dedektiflik mi...kalbiniz maşallah ...anladığım kadarı ile bıçağı vurmadınız boynumuza...teşekkür ederim...duygusallığı yok denecek kadar az ...belkide sizin kadar..karar veremiyorum.. ama sevilenin çekim gücüne karşı koyamıyor hiç bir zaman...yaş sevilenle aynı...kıskançlıkmı . kıskanırım...ahlak zafiyeti olarak değil ,güven veya özgüven eksikliği olarakta değil tabiki...zararsız...kötü birşeymi... kıskanmamakmı lazım bilemiyorum....diğer leri zaten kalbinize gelen doğrudur...
    allaha emanetsiniz..

    YanıtlaSil
  2. 46/3 asıl mesleği müh. ama farklı kuruluşta ... bşka daha sormayın lütfen..taşlanacağım sonunda .peki taş atılırsa siz gülmü atarsınız taşmı?..diğer cevapları vermiştim...bana ellerini ver içinde aradım soruyu kusura bakmayın...kriptolu mu soru acaba diye... ezberledim...sorunuzun büyük bölümüne cevap vermiş oldum

    YanıtlaSil
  3. Sevgili üç nokta..
    Meslekte eli silah tutan biri gibisiniz.... Bana taş atana hep taş ne ki kaya atacağım derim fakat sonra o kayanın altında ben ezilirim. Attığım güllerin dikenleri benim elimi kanatır.Küs kalmayı bilmem. Kaç kere kırılırım. Kendi yaramı kendim sararım. Sizin kafa kağıdınızı az çok öğrendik. Yazılarınıza bakınca oldukça okumuş, duygusallığı olan ama göstermekten çekinen,... Peki bir yazıda verilen sevgiyi kıskanır mısınız. Ben niye bu kadar sevilmedim, sevemedim diye.... Allaha Emanet Olun.

    Not:Yarın kardeşim bana bir yiğen getirecek. İnş onun kokusu ile daha neler çıkar ortaya....

    YanıtlaSil
  4. değerli yazar;
    silah tutmam sevmem hep soğuk gelmiştir silahsız kuvvetler...kelam tercih ettim...yazıda verilen veya gördüğüm hiç bir sevgiyi kıskanmam...hoşuma gitmiştir...ateşe nasıl girilir nasıl çıkılır..öğrenmeye çalışırım ama hep yanmışımdır...sevdiklerimi kıskanırım...yazmıştım güven veya özgüven eksikliğinden değil ...sevgiyi verene bakmak lazım ...kalp elimizde değil..tek taraflıda sevilebilir...karşılıklıda olabilir...insan ben şunu seveceğim aşık olacağım dediği zaman...aşık olup sevebiliyormu?...cennet kokusuna hoş geldin diyelim...sizde bu güzel duygular olduğu müddetçe bizde çok şeyler öğreneceğiz sevgiye aşka dair...sağlıcakla kalın allaha emanet olun efendim...

    YanıtlaSil