21 Ağustos 2014 Perşembe

KKY İLE ÇOK ESKİ BİR SOHBET KAYDI

EKİN: Yüreğin sıcacık damarlarındaki temiz kandan sanırım
KKY: Yok, gaza gelmicem hiç yorma kendini
EKİN:   Sen yapmadığın şeyleri yapıyorsun.  Yerimi biliyorum.  Gaza gelmekten değil. Ama Allah eline düşürmesin...
 KKY: Neden
EKİN:  Nedeni var mı? Parçalarsın. Herkes kaplan değil ya Kby6 ya O benim yazım olsa da Usta pir sensin.
KKY:  Yok, canım senin eserin gurur duy eline sağlık
EKİN:   Sen duyuyor musun?
KKY:  Elbette
EKİN:   Sayı yükseldikçe yorum arttıkça
KKY:  Senin adına
EKİN:   Kendine de pay çıkar
KKY:  Az buçuk konu mankeni olarak
EKİN:   Merakta mısın bir sonraki için
KKY:  Evet ya sen?  Onun telaşı var mı yüreğinde?
EKİN:   Sen ben olacaksın
KKY:  Okurun kafası karışır ama
EKİN:   Yüreğime oradan bakacaksın
KKY: Çuvallar gizem perdesini her fani usulca çekemez
EKİN:   Ben sen oldum onu hazırlasam herkes hayran olacak sana
KKY: Kimisi yıkar geçer ortalığı pervasızca
EKİN:   Bir gece aynaya bakınca beni göreceksin
KKY: Badem göz değil yüreğin farlarını açık tutmak lazım
EKİN:   Nasıl bir şey ben gözümden O kente canıma bakmak? Kafan mı karışacak,  canın mı yanacak?
KKY:  Yok mevzu o değil
EKİN:   Düşün yarına kadar
KKY:  Hesaplaşmak benim hobim
EKİN:   Nedir
KKY:  Korkmam yılmam çekinmem
EKİN:   Eeee
 KKY: İnci tanesi sırlar ortalığa saçılır da hiçbir ehemmiyeti kalmaz gönül bağında derdim odur
EKİN:   Sadece bana dersin Bu gün dediğin tek bir kelime gibi
KKY:  Afişe edeceğim dedin ama KBY 7 de nedir o
EKİN:   Yooo benim gözümden yüreğine bakacağım. Ben yaptığımda canım yandı demiştin. Yatak dar diye yüreğinde yatırman.
KKY: Samimiyetin sınanması yine bir kul tarafından olunca, asıl Yaratıcı ya karşı duyulan mahcubiyet bunu yaşamak ne ağır gelir gerçek insana kula faniye muhasibe
EKİN:   Benle sohbetlerinden sonra kaç kere muhasebe yaptın? Aynan mıyım?
KKY:  Yürek misali, kuru dala konan serçeyi taşıyamayınca göçer gideriz o an ince hesap bunu görmek lazım
EKİN:   Ben olmak zor mu gelir sana?
KKY: Başkası olmak zor.  İsim çok mühim değil
EKİN:   Dürüst İnatçı
KKY:  Taşıyamayacağımız yükün altında ezilirken sahte kimlikle caka satmak çok ağır, çok
EKİN:   Caka satmak ağır oldu Unutma bir gece bende sen olmuştum
KKY:  Sana da ağır gelmedi mi 2.kimliğe bürünmek dürüst ol
EKİN:   Sen olmaya çalışmak zordu İkimiz zıtız.  Senin gözümden kendime bakmak.  Kendi halime acımak
KKY: Benden içeru... Bir "ben" taşımanın sancısı dergah kapılarında başlamışken milenyum çağında dijital kimlik kavgası nasıl netice verir mahşer stadında????
EKİN:   O kentte devam etmesin mi ben sancısı
 KKY: Şehir isimleri ne fayda ya da okyanus veya sıralı dağlar
EKİN:   Bizi ayakta tutan
 KKY: Yücelen ve yükselen "ruh" tur
EKİN:   O dijitalliğin sağladığı ortam degil mi? Gene coştuk fark ettin mi?
KKY:  Dünün dervişi değirmen taşında öğütürken nefsini bugünün ucuz insanı dijital alemin tuşlarında akarak cengaverlik yaptığını sanıyor ne fayda?
EKİN:   Derdin tabtuk dergâhına girecek odun olmak mı?
KKY:  Neden olmasın ya da Kâbe yolunda karınca olmak
EKİN:   İnşallah Onu görmeyi çok istiyorum
KKY: Ama hep ulvi bir gayeye hizmet eden bir fani ciddiyetinde istediğimiz şey "sahip olamadığımız" dır
EKİN:   Bizi tutabilen çıkmaz bu gece
KKY: Ruhumuzu törpülemek elzem iken, biz yontmaya kalkıyoruz kalp hayatımız sükûn bulsun diye
EKİN:   Böyle sohbetler harika
KKY:  Hâlbuki saçma
EKİN:   Ne var yontsan hep doğru
 KKY: Parça parça eder, şekil vermez doğru ustanın elinde değilsen
EKİN:   Odun bulunmaz ki keşke olsa, Usta sensin
KKY: Teslimiyette "ceset" gibi olmamızı ister güngörmüş yüce insanlar hâlbuki bizler "karagöz&Hacivat" aymazlığında gölge oyunlarında felah bulmaya çalışıyoruz pek ucuzca usta "ben" değilim olamam da ruhsatım yok ehliyetim "iptal" oldu biliyorum hissediyorum
EKİN:   Benim gözümde ustasin, pirsin. Niye iptal oldu benden dolayı mı?
 KKY: Hayır, bugünün mevzusu değil kökü mazide
EKİN:   Tamam
KKY: Çevrilen kitap sayfalarında bir köşeye düşülen şerh ya da derkenar notu gibi pas geçilen ama derinliğinde kütüphanelere sığmaz fikir enginliği taşıyan ve "paspas" muamelesi gören iğdiş ellerde / kısır kalan “mundar alemler”
EKİN:   O kısırlığı sen bereketlendireceksin
KKY:  Sanmam bendeki olsa olsa fikir çilesi
EKİN:   Arada su verip Güneş gibi parlayarak Ben o fikir çileni yerim
KKY:  Ama pusula hep doğru sinyal vermeli. Ve müspet yollara sürüklemeli sahibini
EKİN:   Bugünkü muhaseben sert geçiyor
KKY:  Yoksa enkaz olursun günün birinde de toplayan bir "çöpçü" bile bulunmaz etrafında
EKİN:   Bakalım basın secdeden kalkacak mı? Bu gece yatsıyla sabah birleşecek mi?
KKY:  İnş niyet odur amelde "o" olur inş
EKİN:   Gözlerin doldu mu?
KKY:  Bilmem

EKİN:   Yada yüreğin?


(Malesef bugün bu sohbetin bir iki kelimesi bile bunaltıyor bazılarını yazık yazık...)

9 yorum:

  1. yokluk aleminden bütün evrene konuşulmuş gibi...ötelerden gelen bir konuşma...belkide daha ötesi...aklım o kadarını almıyor...allaha emanet olun..

    YanıtlaSil
  2. Gunaydin. Bir onceki yazıma bakar mısınız

    YanıtlaSil
  3. Yolda bir baktım levhada Yunus Emre türbesi yazıyor,belkide uğradığı yerlerden biri...tabi uğramadan, size, ona, dua etmeden geçmek olmaz...bir süre sonra yazınıza baktım ..yunus emreden şiir...heyecana kapıldım,soğuk ter...kaçırdım bir önceki yazınızdaki manayı...kusuruma bakmayın...
    ''Kime kızayım, nazım senden başka kime geçer
    Benim sensiz kolum bacağım,ocağım yok.''

    ben hep zor olanı hayal edip durdum...sizde zor olanı yazmayı...dilerimki gördüğünüzü bende göreyim...hayalinizi bende hayal edebileyim...sizden dua istemekle ne kadar doğru yapmışım...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili üç nokta
    Estafurulahhhhh. Biz her zaman dua ederiz. Duasiz gunümüz başlamaz. Bana ellerini verin icinde size yönelik sorular vardı. Onlara cevap istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. tamam yazmakta tereddüt ettim ama...duadan sonra ayrıldık arabaya bindik ...ben radyoyu açtım...kasvetli bir şarkı... kanalı değiştim...teneke sesi gibi bir rock parça anlamsız...bir kanal daha deneyim dedim...bana ellerini ver hayat seninle güzel...dinledik tabiki güzeldi...yazınıza baktım demiştim yunus emre şiiri heycanlandırdı... yazınızdaki bana ellerini ver soğuk ter döktürdü çünkü 1 saat önce dinlemiştik tuhaf oldum...yanımda bulunan iki arkadaşıma sordum...ekin türküsü hanginiz?.. tabi anlamadılar...ve bir türkü patlattılar...kırklar dağının düzü ziyaret çarptı bizi....nasıl başardınız bilmiyorum...yazılarınız ve kalbiniz heykele tesir eder...
    bana ellerini ver ...kendi kendine anlatıyor zaten herşeyi...çok değişik yerden...kimseyi konuşturmadan söyletmeden...görünmeyen ,bulunamayan,belkide çok uzaklardaki birine ...insan olmayan... meleğe....kalb onda ...can sizde...allaha emanetsiniz...
    bu tuhaflıklarda bana ellerini ver içindeki soruyu bulamadım lütfen yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  6. Sevgili üç nokta
    Bu saate kadar bir cevap bekledim sizden. Hala Bana ellerini verde ki sorulara cevap vermediniz..... Şimdi azıcık dedektifliğe başlasam mı:))) Yaşı kaç olabilir? İşi ne olabilir? Nasıl birisi? Duygusal mı, kıskanç mı?, çocuğu var mı? Bunların bazıları çözülse de "Sevgili üç nokta" az daha bilgi lütfen.....
    Hani sarkı calar radyoda üçüncü benim için dilek tutarsınız ya. Yürekten geçen oymuş. Hele o sarkıda dans ederken sanki tüm dünyada iknizden başka kimse yokmuş gibi. KBY nın KKY olduğunda Ankaranın boşalması gibi. Ben sizi tanımak istiyrum biraz daha yakın... Kalp kimde şu an. Can bir solukluk verene gidecek. Şu an önemli olan kalp kimde. Orada kim var....

    YanıtlaSil
  7. sorlarınızn büyük bölümünü cevapladım..hayal edemiyorum öyle dansı kimse yok gibi... hayallerimiz yıkıldıki ...rüyamıza gelse...kalb kimde ''geleceği olmayan birisinde...'' sizin cevabınız ...yazılarınız can vermiştir bize...belkide yabancıya olan sevginiz imrendirmiştir...ne güzel....merak ettim bende kby kky ne demektir...ankaranın boşalması...nasıl bir duygu yaşadınız...allaha emanet olun...iyileşmeye başladınızmı?

    YanıtlaSil
  8. merhaba ellerinize sağlık.
    kadının sacı kısa olabılır mı. bırde yazar ısmı sızın dedıgınız gıbı ekın solaşk. lutfen pirim demeyin utanıyorum allaha emanet olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an bu sorulara açıkcası cevap veremiyorum. Yarın çalısmam lazım. Yarın gündüz vakit buldukça yazacağım. Ekin daha iyi. Enseden resim yarın ins. Ey but i nev eda favori sarkilarimdan

      Sil