15 Ağustos 2014 Cuma

GÖZÜM AÇILDI

Ameliyattan çıktığımda ilk anda kimin adını sayıklayacağım demez olaydım. Gözümü açtım sancım var, uykum var, telefonlar çalıyor, odaya giren çıkan oluyor. Yetmezmiş gibi "Yarım annem" ablam gözümü açtığım an," hani birilerinin adını sayıklarsın diye bekledim, sayıklamadın, hadi söyle bakalım kim şu meşhur platonik sevgilin, herkes merak ediyor, tahminler hava da uçuşuyor" demezmi.... Dedim Allah'ım öldüm cehenneme düştüm herhalde, o beni sıkıştırdıkça ağrım arttı. Allah'tan ilacın etkisi ile uyumuşum. Gözümü açtığım bir ara Allah'ım dedim cehennemden cennete ne çabuk geçtim. Ne az günahım varmış. Önümde bir Gılman. Dedim senden sual olmaz.Ne çok sevap işlemişim. Az daha gözüm açıldı. Gılman sevgili doktorum çıkmaz mı:)))) Bu arada sevgili ablam ve okuyucularım o meçhul platoniğin kimliğini öğrenemeyeceksiniz. Bırakın meçhul kalsın. Ama bilin geçmişten gelen birisi değil. Geleceği olmayan birisi belki. Bırakın o hep Kokusunu Keşfettiğim Yabancı diye kalsın...

5 yorum:

  1. :((( :))) geçmiş olsun...görüp göreceğiniz bu olsun...mecnunu olmayan leyla...ya da leylası olmayan mecnun....yüreğe çelme atılmaz....sükut etsede dilimiz...gönlümüzün dili yeter bize...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili üç nokta
    Bu üçüncü kez yorumum yayınladığım an siliniyor. Gönül dilimizi dinlemeye son verdiğimiz an belki bir şeyler yoluna girecek. Ama biz naçizane yazar olamayacağız. başkası Leyla yada mecnun.
    Şükür dualarınızla gün ben gün toparlanıyorum. Size, eli öpülesi annenize, pirinize duaları için teşekkürler. Allah razı olsun. Herkesin evi kendine rahat. Geldim şükür tek de olsam kendi evime. Huzur içinde geçen nekahat döneminde bol bol yorumlarınızı yazılarınızı bekliyorum. Allaha emanet olun...

    ANALAR

    -II-

    Ne güzel hayatı analarla yaşamak
    Yürekleri temiz, alınları ak
    Duyguları bile haramdan uzak
    Sıcak analar bilirim.

    Yurdumuzun, yuvamızın orta direği
    Dünyadaki varlıkların en mübareği
    Elimize diken batsa yüreği
    Yanacak analar bilirim.

    Bendedir öksüzlerin çektiği çile
    Gözyaşımı oya yaptım mendile.
    Ağlasam sesimi yattığı yerden bile
    Duyacak analar bilirim.

    ----------------------------------

    Yavuz Bület Bakiler

    YanıtlaSil
  3. inş daha iyi olursunuz..annem de merak etmişti..isminiz onun yanında güzel insan olarak kaldı...yazınıza göre iyi olduğunuzu belirtmiştim...elini göğsüne koyarak oh çok şükür allahıma dmişti...
    pirim yok.. hiç olmadı... beni kendime getirebilecek bir pir olsa idi...çok zahmet çekerdi galiba...bazan tek olmak iyi olur...riyakar sevgilerden uzak...leyla mecnun sembol... adları çıkmış isim yapmış kahramanlarımız...yazınızı okusa duygularınızdaki samimiyeti görebilseydi zannediyorum kıskanır...çölü de bırakır leylayıda bırakırdı...allaha emanetsiniz efendim...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili üç nokta
    Niye kendinize gelmeniz gerekli? Sizi yoran yoldan çıkaran nedir kimdir? Tek olmak iyidir yanlız avuntusu. Gece soğuk yatakta uyuyup uyanmak ne zordur. Yaşamayan bilmez. Çocuğunu seven bir kişiye bakıp iç çekmek insan o zamanlarda hiç yalnız olmayı ister mi? Sizin çocuğunuz var mı? Allaha Emanet Olun

    YanıtlaSil
  5. Okul çağları idi çok seviyordum .şartlar belkide onu elimden almıştı...bir gün evlendiğini duymuştum..aradan iki yıl geçti bende evlendim...
    Aradan yirmi koca yıl geçmişti ve ben onu hiç unutmamış kimsye hissettirmden seviyordum kendi içimde... ve bir gün karşılaştık...
    Yüzne bakmak istemedim başıma geleceği biliyordum...bakmamalıydım..bakma ..diyordum...ama gözlerim yüzüne yöneldi..o andan sonra damarlarımda dolaşan kanın sıcaklık derecesinin kaynama noktasına geldiğini bilimsel hiç bir veri ile açıklayamadım...hiç böyle kaybolmamıştım...hiç böyle sarsılmamıştım ...o kalbime anlam yüklemişti...kalbimden bacaklarıma doğru akan bir tuhaf lık olmuştu...ve anladımki yaşadığımız hayatta hiç bir şey güçlü değildi ...ve kalb gerçekten bizim elimizde değildi...
    sözlerim ve yaşadığım bu hal günahmıdır ...bilemiyorum... kalbinize gelen doğrudur ...okuyucular infaz yapmadan önce...hayatlarını gözlerinin önünden geçirsinler...ilk taşıda günahsız olanlar atsın ...sizi tenzih ediyorum..şimdi ben ismail siz ibrahim...annemin söylediği gibi belkide kaderimize razı olmadık...allaha emanetsiniz...

    YanıtlaSil