29 Ağustos 2014 Cuma

ÜÇ NOKTAYA CEVAP

Dedektiflik mi... kalbiniz maşallah... anladığım kadarı ile bıçağı vurmadınız boynumuza... (Ben ne yaptım bıçak vuracak boynunuza) Teşekkür ederim... duygusallığı yok denecek kadar az ... (Siz hiç verdiğiniz cevapları okumuyor musunuz, ben deli divane romantiğim, duygusalım benim kadarsanız ikimizde yandık demektir bu) belki de sizin kadar… karar veremiyorum.. ama sevilenin çekim gücüne karşı koyamıyor hiç bir zaman... Yaş sevilenle aynı... Kıskançlık mı.. . ???? kıskanırım... ahlak zafiyeti olarak değil, güven veya özgüven eksikliği olarak ta değil tabii ki... (Kıskanmalı erkek, çok aşırı olmasa da kadınını bakışı ile sarmalı bu benim demese de yanındayken bilebilmelisin) zararsız...kötü bir şey mi... kıskanmamak mı lazım bilemiyorum.... (Kıskanmalı hem de birazcık kıskanmalı) diğerleri zaten kalbinize gelen doğrudur...
silah tutmam sevmem hep soğuk gelmiştir silahsız kuvvetler... (Silahı evde sevmesem de atışı oldum olası sevmişimdir. Erkeklerle güç yarıştırmak için belki, güreşemem ama silah atarım) kelam tercih ettim... (kelamı bilmem, belki boş konuşurum yüreğimden geçeni derim bazen) yazıda verilen veya gördüğüm hiç bir sevgiyi kıskanmam... (Bazen kıskanırım keşke bende böyle sevilsem diye) hoşuma gitmiştir...ateşe nasıl girilir nasıl çıkılır… öğrenmeye çalışırım ama hep yanmışımdır... (Ben hiç öğrenmeye çalışmadım, yaramaz çocuklar gibi ateşin göbeğine atladım hep, hep ben yandım hep ben kavruldum, kendi küllerimden gene ben oldum..) sevdiklerimi kıskanırım... Yazmıştım güven veya özgüven eksikliğinden değil... Sevgiyi verene bakmak lazım... kalp elimizde değil… tek taraflı da sevilebilir... (O daha beter ben ondan daha çok yandım o iki kat kuvvetli ateşe atlamak gibi, bunda su dedikçe benzin döküyorlar üstünüze tek taraflısı daha zor) karşılıklı da olabilir... insan ben şunu seveceğim aşık olacağım dediği zaman... aşık olup sevebiliyor mu?... cennet kokusuna hoş geldin diyelim... sizde bu güzel duygular olduğu müddetçe bizde çok şeyler öğreneceğiz sevgiye aşka dair...
...doğru saatler geç oluyor, zor oluyor çoğu zaman... herkes uykuda iken uyanık olmak... ama gönül yolları uzundur... bütün yollar ona çıkar sanırsın... karanlık korkutur beni biraz... uyumak istediğimde yazarın cümleleri gezer beynimde...''gölgeni görsem sarılacağım...'' ''gitmeliysen ve eğer gideceksen bir ayet bırak yüreğime''.. (Sabrı büyütenlerden) galiba yazarı yakın hissettim... Yürekten riyasız yazıyor... (O yazar sizi merak ediyor) demek ki yaralı... ve yazıların okunması lazım... Muhtemelen etkiledi beni yazıları... Hüzün yüklü idi hüzünlü insan Allaha en yakın insandır... İçimden bir ses okuma diyor, yazma yeter diyor ama... ben o sese kulak vermeden okumaya devam ediyorum...Allah'a emanet olun efendim…(İçimden bir ses bugün bakma diyor yorum var mı diye sonra dayanamıyorum gene bakıyorum, boşuna demedim "yaralıyam değme")




Prenses bugün hastaneden çıktı ve el öpmeye geldi teyzesine… Annesi nazardan korktuğu için resim yasağı var ama bu seferde ayağını yayınlayacağım. Kokusu mis gibiydi, göğsümde yattı, beraber rüyaya daldık…

12 yorum:

  1. allahın nazarı meryem bebeğin üzerinde olsun...
    o zaman şöyle diyelim...
    ''bırakta sarılayım ayaklarına....kum gibi..........'''

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar kalp kalbe karşı olur. Bu şarkı aklımdan geçti ayaklarını öperken. Yukarı sizin yazdıklarınıza verilen cevaplar nasıl?

    YanıtlaSil
  3. cevaplar harika özellikle şu silah atma işi varya harika ötesi...:)

    YanıtlaSil
  4. Sizi buldum sonunda aklınızda soru var mı ben başlayayım mı dedektifliğe?

    YanıtlaSil
  5. Siz bir bebeğin teninin kokusunu en son ne zaman kokladınız?

    YanıtlaSil
  6. nasıl buldunuz anlayamadım...demiştim bir gün üye olabilirim diye...bulduysanız öyle bıraksanız...dedektiflik yapmasanız...sorularınızın yüzde 80 ne cevap verdim zaten...

    YanıtlaSil
  7. Çocuk kokusu, sesi, teni hiç tatmadım, çok ödünç aldım. Sadece aşkta değil çocuk yönünden de yaralıyam yani....

    YanıtlaSil
  8. Bir cocuk gordum uzaklarda
    Gozleri kederli hatta korkulu
    Her seye ragmen bir an gulumsedi cocuk
    Sicak sade ama biraz kuskulu

    Bir cocuk sevdim uzaklarda
    Saniyordum ki onun ozlemi de buydu
    O ise bir bakista beni ortulerimden
    Yalnizca yalnizca duygulariyla soydu

    Ben boyle yurek gormedim boyle sevgi
    Simdi cocuk buyumekte gun be gun
    Butun huzunleri oksadi birer birer
    Gizli bir umide sarilarak biraz kuskun

    Ben boyle yurek gormedim boyle sevgi
    Simdi cocuk buyumekte gun be gun
    Butun huzunleri oksadi birer birer
    Gizli bir umide sarilarak biraz kuskun

    Bir cocuk gordum uzaklarda
    Biraz cocuk biraz adam biraz hicti
    Ellerinde yasli zaman demetleri
    Daha once denenmemis yeni bir yol secti

    Bir cocuk sevdim uzaklarda
    Bir elinde yarin obur elinde dun
    Erken ihtiyarlamaktan sanki biraz uzgun
    Dunyanin haline bakip guldu gecti

    Ben boyle yurek gormedim boyle sevgi
    Simdi cocuk buyumekte gun be gun
    Butun huzunleri oksadi birer birer
    Gizli bir umide sarilarak biraz kuskun

    Ben boyle yurek gormedim boyle sevgi
    Simdi cocuk buyumekte gun be gun
    Butun huzunleri oksadi birer birer
    Gizli bir umide sarilarak biraz kuskun

    YanıtlaSil
  9. yeğenlerde evlat gibidir...anlıyorum ...bundan sonrasına kelime bulamam...bu durumda nasıl dua edilir...inş .olur...

    YanıtlaSil
  10. Hep dualarla ayakta kalmadık mı... Simdi mumları yaktım odamda "yaraliyam değme" dinliyorum. Bu romantiklikte insan yanında bir ten kokusu istemez mı...

    YanıtlaSil
  11. :( kusurlu olan bizleriz...yüreği sizde olandan olabilecek bir ten kokusu...gönlünüze göre olsun dilerim...

    YanıtlaSil