5 Ocak 2015 Pazartesi

DUAM ve SEN

Hatırlar mısın seninle tanıştığımızda benim gözyaşlarım hiç durmazdı. Sen öğretmiştin bana ağlamamayı, duanın gücünü yeniden keşfetmeyi. Her zaman sen yanımda oldun. Duam oldun. Ne çok destek verdin bana bilmesen de farkında olmasan da, gözlerim dolduğu an “Ben gidiyorum eğer ağlayacaksan derdin”, acımı unutmadım ama acıyla yaşamayı öğrendim.

Son bir aydır ne zaman sorsam sana hep kaçamak cevap verdin. Sorumu geçiştirdin. 1-2 kere tam bir şeyler kaçırdın ağzından ama sonra toparladın. Bugüne kadar… Biliyordun ben senin gibi güçlü değildim. Çabucacık yıkılırdım.


Bu gün bende yandım senin kadar. Durdu dediğim gözyaşlarım aktı gene, belki senden çok. Ben sen gibi değildim gizleyemedim tutamadım içimde affet, gitme sen gitme bari bu sefer.  Ağlıyorum diye kaçma kızma bana, ben bilirim o acıyı, bilirim senin yiğitliğini sertliğini, senin yerine de ağlarım. Yüreğin elinde şimdi bilirim, tırnakların geçmiş üzerine, dudağını  ısırmışsın belki sesin çıkmasın diye. Ayakta kalmak zorundasın diye. Ben ayakta kalamamıştım. “Gücüm yetmedi” diye yıkmıştım ortalığı, kimin gücü yetiyorsa..







 Bu acının ne adı var ne tarifi. Biliyorum sende yaptın elinden gelen her şeyi olmadı… Duam ve sen vardın. Senin içinde duan olsun umarım. 

1 yorum:

  1. Ateşmi içimizde,yoksa bizmi ateşin içinde.Yürek yanar ,sabır olgulaştırır ama özlemlerinde çaresi olabilse.Gönül ve ruh birbirine benzermiş.Gönül hangi güle konacağını sana sormaz, gidermiş kendi gideceği yere.Ruhta öyle kimseye sormadan gidermiş özlediği yere.
    Irmaklar denize akar.ırmağa ulaşırsan denize ulaşırsın .İncilerde denizin en derin yerinde gizliymiş.Hakikatli sevgi inci gibi,sahteleri bol, bulmak kolay, hakikisini bulmak zor.
    Hakiki sevgiye ulaşanların yaptığı dualar ise yükselir yerine gidermiş.Ne mutlu size..

    YanıtlaSil