30 Nisan 2014 Çarşamba

AYBALAM GELİYOR ANNEM




Keşke sende olsaydın bugün. Bu müjdeyi en çok bekleyen sen. Furkan ve Beyza'da çok mutlu olsan da Mimozanın çocuğunu görmek, mutluluğunu paylaşmak. Bu gün öyle neşelıyım kı aslında içim içime sığmıyor TİZEEEE oluruyorum (Beyza'nın küçükken dediği gibi) Bu haberi sende duydun biliyorum. Her mutlu hissettiğimde gözlerimden yaşlar akıyor.Aylardır ağlamayı unutmuştu gözlerim senin ardından. Alışmasa da yokluğuna belki kabullenmişti.  Hiç isyan etmeden Yüce Rabbime. Ama keşke elimde olsaydı da ömrümden ömür verebilseydim sana bugünü yaşa diye.Aylardır herkese dediğimde kız olacak bebek diye yok ya diyorlardı, çoğu erkek diyordu canım annem. Mimozada Esat da erkek diye düşünüyorlardı. Bebeğe aldığım ilk eşyayı pembe aldım onların haberi olmadan. Hep hayırlısını sağlıklısını dilesem de kız diledim biliyorsun. Sanki benim olmayan bebeğim gibi... Belki babasına da benzerse sarışın renkli gözlü bir bebek olur bir gün. Kandillerde günler önceden ibadete başlardın. Bak duaların kabul oldu. Mimozanın kızı oluyor. Keşke bu gözler böyle boncuk boncuk ağlamasa da, bu göğüs bır daha kalkmasa da ama sen olaydın. Öyle özlemin çok ki annem. Son nefesinde hep elinden tutup babam gelene kadar bırakmamıştım. Sana söz vermiştim emanetlerin bana artık diye. Merak etme canım annem Aybalam'a sen gibi bakacağım inşallah






9 yorum:

  1. Allahım bir anneden daha merhametli olduğunu söylüyorsun...yanımızda olmayan yanında olan tüm anneler sana emanet... onlara rahmet et.....
    Keşke tüm anneler ölümsüz olsa...dualar bütün annelere ve annelerini özleyenlere...

    YanıtlaSil
  2. Keske gözyaşım musade etsede daha cok dillendirebilseydim yuregimdekileri

    YanıtlaSil
  3. : - ( ...Evlâtları ve aileleri için yaşayan bütün annelerin "anneler günü" kutlu olsun...yanımızda olmayanlarada allah şefkat etsin aynı bir ana gibi.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene anneler gunü ilk defa zor geçmeyecek. Bir sonrasında belki yazı olmasa da fotoğraflarla yurtdışından sesleneceğim. Üzülmemek icin kaçıyorum

      Sil
  4. yolunuz açık gönlünüz mutlu olsun...madem yazı yazmayacaksınız...bizde bekleyeceğiz artık......yorumlarımız üzmemiştir sizleri inşallah...üzdü ise bağışlanmak dileriz..imlasız kuralsız yazdık...yazılarınızda kendimizi bulduk...siz gönlünüze geleni yazıya döktünüz... bizde okuduk gönlümüze geleni, yoruma döktük...deli aklına geleni söylermiş, akıllı düşünür söylermiş, aşık içinden geleni söylermiş...içinizden kopup gelen ruh ikliminizde şekillenen duygularınız bizi kimi zaman üzdü kimi zaman ağlattı...allah sizin gibi saf sade bozulmamış insanları korusun...melekler yoldaşınız olsun...sağlıcakla gidin mutlu dönün inşallah...bizde sevdamız yüreğimizde biraz tefekkür alemine yol alalım bakalım...dualarımız devam edecek....

    YanıtlaSil
  5. Ne mutlu yorumlarınıza. Fark ettiyseniz bende noktalama kullanmam. Yurekteki akar kaleme.

    YanıtlaSil
  6. Amman'dan uzun bir beklemeden merhaba. Melekler ve dualar ins hep yoldaşım olacak.

    YanıtlaSil
  7. iyi tatiller yolcu
    Anana rahmet sana selamet
    /Yabancı

    YanıtlaSil
  8. blog okuyucusu:
    Somada ölen bütün kardeşlerimize Allahtan rahmet diliyorum…
    Sözlerim aşıklar içindir …
    Kardeşin kardeşi esir aldığı ,kuyulara attığı bir dünyada yaşıyoruz…böylesi bir dünyada kuyuya atılan Yusuf misali olmak lazım…Yusuf olmak lazım yabancı…benliğine esir olmadan, züleyhanın gönül kuyusuna düşeceksin…onun muhabbeti ile besleneceksin…sonra o kuyudan çıkacaksın..sadece muhabbetle beslendiğin için nur gibi olacaksın etrafına ışık saçacaksın..tekrar züleyhanın sevda hapishanesine gireceksin fermana boynunu sunacaksın…çileni dolduracaksın ve o hapishaneden çıkıp züleyhanın sultanı olacaksın…sevenin var daha ne istersin…birbirlerini sevenlere duacıyız…

    YanıtlaSil